Samstag, 14. September 2013

Pagemaps Sketch


Hallo ihr Lieben!

Die aufmerksamen Leser unter euch haben es schon herausgefunden: ich arbeite gerne nach einem Sketch. Wenn ich einfach mal "drauf los" arbeiten will, dann kommen sie mir genau zur rechten Zeit. Und schwupps die wupps stapeln sich Papiere und Farben bis das Layout fertig ist. 

Heute möchte ich euch ein Layout nach dem Pagemaps Sketch den die liebe Steffi als Gastdesignerin gefertigt hat. Klar, dass ich da unbedingt mitmachen musste! Und hier ist meine Umsetzung:

Hello there!
If you´re a steady reader of my blog you already figured it out: I love sketches. It´s the best way to create a layout/card/mini right out of my stash, without thinking tooooo much. 

Today I blog about a Layout which I made by  Pagemaps Sketch  inspiration. This sketch was designed by Steffi ( one of our WerksDesignTeam-Members of Auf Deine Weise), so I really, really, REALLY had to use it. And here it goes:




Material:
CS:Echo Park
PP: Echo Park (memories captured), Fancy Pants (wonderful day), American crafts (Amy Tangerine-Yes,please) (may berry), Hambbly Screen Prints (chevron)
Embellishment: Scrapbookwerkstatt, Stampin´Up!, Kaisercraft, Tger, Studio Valico, Elle´s Studio
Alphas: Cosmo Cricket, October Afternoon, Auf deine Weise
Others: Archival Ink

1 Kommentar: